RSS 2.0

Nu har det dessvärre blivit dags att återigen varna för att isarna här och var inte håller. Nyhetsrapporteringen och Sjöräddningscentralens bloggdagbok MRCC Online (nedan) talar sitt tydliga språk.

Dessutom har vädret börjat bli lite ruggigt här och var. Här i Kungsbacka snöar det och det blåser en aning. Jag håller koll på vädret stugan på Öland genom min egen väderstation som jag har där, där temperaturen just nu ligger kring nollan. Med hjälp av mina fem webbkameror, ser jag att det är mera snö där än här. Mer snö lär det bli också - enligt prognosen så kommer ett snöoväder in under natten till söndagen. SMHI varnar för snöfall och även för kuling. Nu kommer det västerifrån, dvs det kommer hit till Kungsbacka - innan det når mitt sommarparadis på Öland.


Om du har en RSS-läsare, kan du dessutom prenumerera på MRCC Online (nedan).
 

Man genom isen, Germaniaviken

Person trillat och slagit i huvudet på isen, Uppsala

Person i vak, Tyresö

Isolycka Färingsö, Jakobsberg

Isolyckor på Mälaren, Västerås

Bloggar.se: isolycka, väder, oväder, snö, vinter, sjöräddning

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS