RSS 2.0

Eftersom min stuga ligger på Öland och jag bor på västkusten, har jag inget val - jag vattnar varje helg! Det verkar funka bra. Jag håller med om att kannan är bäst, då har man koll. Men det blir tungt i längden. Jag håller med om att det är bra att ha långt gräs - mina grannar klipper kort och jag förstår inte varför.

Kika gärna in på min sajt - jag har väderstation, webbkameror och fotoalbum. Jag minns inte när det regnade senast - kolla själv får du se...

24 tips som får din trädgård att frodas - oavsett hur vädret blir
En enorm skogsbrand rasar just nu i en nationalpark i North Carolina i USA Brandröken sprids till flera stater.
Molnen hänger över Sydeuropa - högtrycket hänger över Sverige Vamast i hela Europa hade Falun.

Saknad fritidsbåt mellan Vasa och Holmsund
  2008-06-07 06:27 -> 2008-06-07 10:40 2. Norra Bottenhavet
En ensam man i fritidsbåt saknas mellan Vasa och Holmsund. Helikopter spanar längs tänkt färdväg.


 
Bloggar.se om:   trädgård, bevattning, torka, blommor, vatten

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS