RSS 2.0

skriver Aftonbladet. SvD toppar med "mildaste på 250 år" (i Stockholm).

Personligen tycker jag inte om snö och kyla. Mina blommor på Öland klarar väl vintern, men det är väl ingen nackdel om det inte är för kallt.

Jag har en egen Väderstation, som hjälper mej att  hålla koll. Än så länge har jag bara förra året att jämföra med, så min statistik är kanske inte så mycket värd.

Tidigare har jag skrivit här i bloggen och berättat om Snödroppar som jag sett i mina fem webbkameror.

Andra bloggar med vårtecken:
- * Fotofrossa och vårtecken * 
- Bildbevis 
- Söta små droppar... 
- En desperat jakt på vårtecken 
- Snödroppar redan i februari är inte OK! 
- Förvirrade vårtecken, relationen till vinter, tiden har startat! 
- Vårtecken i stormen  
- Vårtecken och Orosmoln  

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS