RSS 2.0

När jag kikar i mina fem webcams, tycker jag mej se något vitt som skymtar. Det skulle kunna vara Snödroppar.

Vid Altanen har jag inte rensat bort förra årets nejlikor, så det kan vara orsaken till att det syns dåligt. Men vid Björken är det rent och snyggt och där är det också vitt.

Det mest positiva är att solen skiner på Öland!

Lite skrivet i dagspressen om våren: DN1 | DN2 | SvD

Andra bloggar med vårtecken:
- * Fotofrossa och vårtecken * 
- Bildbevis 
- Söta små droppar... 
- En desperat jakt på vårtecken 
- Snödroppar redan i februari är inte OK! 
- Förvirrade vårtecken, relationen till vinter, tiden har startat! 
- Vårtecken i stormen  
- Vårtecken och Orosmoln  

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt mig rapportera ett par ovanligt tidiga vårtecken från Lund idag den 9 februari: getingar och nässelfjärilar som satt och solade sig!

2008-02-09 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS