RSS 2.0

Jag måste börja med att säga att jag tyckte startfältet förra veckan var tunt. Men det kanske är så, när man jämför med förra året, som väl lär gå till hisitorien. Personligen tycker jag att vi i Sverige förra året hade 7-8 bidrag som var bättre än det som vann.

For the record, förra veckan tyckte jag Velvet var bäst (och snyggast :-)

Denna vecka har vi stjärnor som Ola, Carola & Andreas och Sanna Nielsen. Carola har "som vanligt" problem med rösten...

Läs gärna Torbjörn Eks Schlagerblogg i Aftonbladet.

Lite länkar:
- 8 låtar tävlar på lördagen
- La Häggkvist i safarigult
- Sanna fångades i Carolas stormvind
- Snurr kring melodifestivalen
- Jag är i chock
- Sanna Nielsen nervös trots rutinen
- Duon en fasa för rivalerna
- Snart drar karusellen igång
- Kupperna och chockerna
- Recept till en mysig lördag
- Rongedal skall ge Carola en match
- Så kom helgen igen
- Melodifestivalen i Västerås
- 15 februari 2008 - Melodifestival och magsjuka
- Glader :)
- Förvärmare: tvillingarna Rongedal
- Melodifestival
- Våra favoriter i alla kategorier
- ÄNTLIGEN HELG!!
- melodifestival ikväll
- Hurra Hurra
- lördag morgon
- Förlust igen....Suck
- Melodifestival idag!
- Tonight: second semi final in Sweden

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS