RSS 2.0

Idag fredag har det varit +14.0°C kl 15:34. Självfallet är det månadsrekord och även den varmaste april sedan jag startade mätningarna i april 2006. Det är även varmast i år.

Soligt och vackert är det idag. Blommorna står som spön i backen! När jag kikar i webbkamerorna blir jag riktigt sugen på att åka till Öland. Dock säger SMHIs prognos för Kalmar att det skall bli regn i morgon eftermiddag. TV4s prognos säger däremot inget om regn. Jag bestämde mej för att inte åka - även om det i sig skulle varit frestande att ta bilder på mina blommor. Men hur kul är det om det regnar?

Jag får stanna hemma i Kungsbacka och ta hand om min fröodling. Jag har ju nyligen satt frön så jag får se till att passa dem!

 
Bloggar.se:   värmerekord, värme, rekord, färjestaden, öland, väder, väderstation

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS