RSS 2.0

Några dagar i en vecka i början av juni hade min väderstation hakat upp sig. Det var tämligen varmt då och nu vet jag egentligen inte om dagens notering är varmast i juni 2015. Men det har väl närmast en "akademisk betydelse".
 
Hursomhelst så noterades 24,4°C nu kl 17:50. Det kan nog bli några tiondelar till innan dagen är slut.
 
Prognos från Vackert Väder: (obs att prognoser är färskvara!)
 
Som synes har vi en prognos som säger 22 grader idag och det har ju redan blivit ett par grader varmare än så. Mot slutet av veckan lovas ännu varmare så vi kanske rentav spräcker 30-gradersstrecket på lördag.
 
Se även mitt inlägg från 24 juli förra året.
 
Tidigare rekordnoteringar från min väderstation på #Granudden i #Färjestaden på #Öland.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS