RSS 2.0

Min gamla domän sjunger på sista versen, tjänsten upphör 2014-06-30. Just därför har jag äntligen fått min egen domän, www.granudden.info . Att sajten handlar om det som rör sig kring min sommarstuga på Granudden i FärjestadenÖland - ja det har väl ingen missat.'
 
Här finns ju min väderstation, som också publiceras på ett antal sajter: WeatherCloud, Temperatur.nu, Vackert Väder, WUnderground, APRS, AWEKAS, Wetterpage 24, UK Met Office.
 
Statusen hos mina Blommor är i en liten "mellanperiod" just nu, men snart kan ni (och jag) njuta av live-bilder från mina 5 webbkameror i trädgården. Men det finns mycket vackert att beskåda i mitt fotoalbum, nu senast från igår 2014-06-07.
 
Bakom detta står jag, Peter Lindquist. Letar du efter mej i cybervärlden så finns jag bl a på Facebook, Google Plus, Twitter.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS