RSS 2.0

Idag har jag satt ytterligare 7 pluggboxar.

   

De tre första bilderna är Acklejor, som jag satt två boxar vardera av. Den sista är Praktriddarsporre, som jag satt en box av (jag har redan en del sådana i trädgården).

Sedan tidigare har jag 3 boxar.

20611, Akleja, 'McKana Giants, Bl.', Aquilegia caerulea 

Den första är min favorit, Pastellackleja - 2 boxar. Den andra är en komplettering av Trädgårdsriddarsporre "Pacific" - en box.

På uteplatsen i Nybro står sedan julhelgen 4 boxar som jag täckt med snö. Jag börjar alltmer tvivla på att det går vägen - det har ju varit svinkallt! Jag får nog gardera mej med 4 boxar här hemma också!

   

 
Den första är Rudbeckia 'Paradiso'. Den andra är Ackleja Vulgaris.



 

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS