RSS 2.0

Idag har jag varit vid stugan och gjort lite tillsyn. Det var ganska svårt att ta sig dit pga all snö. Öland har ju varit insnöat hela julhelgen, men idag vågade jag mig dit.

Jag har tagit lite bilder och lagt upp i mitt fotoalbum, länken till bilderna är: http://www.granudden.info/Album/2010/12/2010-12-27/ .

Här följer en kortare sammanfattning.

          

Snön var väldigt ojämt fördelad, vilket är vanligt förekommande på Öland - pga vinden. Allting verkade dock ha klarat sig. Ett undantag är dock en av mina fem webbkameror - den var full av snö. Hur detta har gått till är svårt att veta, men det har inte snöat in - fysiskt omöjligt. Däremot kan det ha bildats snö inuti, av all fukt som kanske var där. Nu har jag tömt bort snön, men det är säkert frost inuti kameran.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS