RSS 2.0

Jag har kört SAAB sedan många år tillbaka, och säger nu "Rädda SAAB". Det är en helt underbar bil, jag förstår inte det här med SAABs påstådda dåliga rykte.

Vad säger att Volvo är mer värt att rädda?

Och rent världsekonomiskt vore det kanske inte så bra att GM går omkull?

Jag är ingen ekonom, så jag kanske har missat poängen med det som sker, men varför visar inte Regeringen en vilja att göra något - om man sedan lyckas är en annan sak?

Varför inte ha kvar företag med svensk innovation, så att vi står starka när krisen förhoppningsvis är över?

Bloggar.se:   , ,

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS