RSS 2.0


Idag har jag varit på Öland. Jag har rensat undan i rabatterna. Nu ser det ganska ok ut i mina webbkameror igen. Jag har även tagit ett antal bilder med min digitalkamera - dessa återfinns i sin helhet i mitt Fotoalbum. Några praktexemplar kommer här nedan.

           

Till sist några kommentarer om kvällens begivenhet. "Alla bidrag ute på nätet", basunerar Aftonbladet. Förra gången detta inträffade, var det bara Carolas bidrag som sluppit ut. Nu är det i vart fall lika för alla, även om det förvisso är fråga om ett regelbrott. I "dödens grupp" är Perelli och Bengtzing favoriter. Undrar om det blir favoritfall denna gången också? Hursomhelst så blir det tufft och spännande! Nordman säger att han gått upp 11 kilo på 6 veckor - det är lika mycket som jag gått ner! Någon gör gällande, att startnumret avgör vem som går vidare. Många tror på utséendet. Själv håller jag en slant på att det faktiskt är svenska folket som avgör :-)

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS