RSS 2.0

Här är min topplista just nu:

1. Sanna Nielsen
(bara rösten håller!)
2. Charlotte Perelli
3. Rongedal
4. BWO
5. Sibel
6. Linda Bengtzing
7. Amy Diamond
8. Christer Sjögren
9. Nordman
10. Frida

Det är bara att inse, att det sannolikt inte kommer att gå min väg. Men hur det än går ikväll så vill jag bara att vi undviker att skicka Christer Sjögren, Nordman eller Frida till ESC. Om jag får tippa så blir det nog snarare Charlotte som får åka till Serbien. Rongedal vore helt ok i mina ögon också.  Bengtzing får nog finna sig i att vara finalist men aldrig mer än så. Amy är nog chanslös tror jag. Sibel är ett nytt fräscht stjärnskott som nog också får stå på tillväxt några år.

Att deltagarna och programledaren i årets final i Melodifestivalen har det svårt just nu - det kan nog de flesta föreställa sig. Medan de har problem med rösten och nerverna så har Jag också problem: mitt webhotell håller på att baxna av alla som vill blogga.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Åke

Bara utsikten att vi slipper den homofoba bibeldivan känns bra. BWo har bästa låten men troligen blir det väl den sippa tonårsälvan Sibel som vinner..

Perelli är som vanligt en - one hit wonder - som imponerar föga. Borde hon förresten inte byta frisyr? Kvinnor i hennes stilettklackade glamourklass borde väl inse problemet att ha hårfästet mitt uppe på skallen?

2008-03-15 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS