RSS 2.0

23 pluggboxar har blivit 24. Nej de har inte förökat sig, men man kan ju alltid hoppas - speciellt med tanke på att de kostar nästan 200:- styck.

Idag kom det nämligen ett brev med posten. Det var från en nätbutik som också säljer frön, Jennys Frön & sånt. Här hittade jag:
  • 4 påsar Stockros 'Happy lights mixed' 

  • 1 påse Röd solhatt 'Primadonna Rose Improved' 


    Nu har jag satt två påsar Stockros i en ny box, samt satt en rad med Solhatt i den boxen där jag redan har tre rader med solhatt och 3½ rader med Nattljus. Nu har jag i den boxen:

  • 1 rad    Rudbeckia 'Brilliant Star' (Suttons)               90-120cm

  • 1 rad    Rudbeckia 'Starlight' (Lord Nelson)              100cm

  • 1 rad    Rudbeckia, Röd (Weibulls)                            80cm

  • 1 rad    Röd solhatt 'Primadonna Rose Improved'    75cm

  • 3 rader Nattljus 'Yellow Queen' (Suttons)                 50cm 


  • I burken med Aster Michalemas Daisy 'Benary's Composition' har jag satt resterande frön, ca 25 styck i tomma hål. Det hade inte grott mer än ca 10. Jag har beställt ytterligare frön från två olika håll.

    Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
    Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
    Om Bloggen:   Hemsida:
    Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


      
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    Twingly Blog Search
    Links to this page

    Länka hit

    Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

    Eller använd denna url: 





      Prenumerera med RSS