RSS 2.0

Eftersom detta lär vara den sista soliga och torra dagen på ett bra tag, har jag planterat ut alla mina resterande småplantor. Jag orkar inte dra dessa lådor fram och tillbaka och nu när det skall bli regnskurar i stort sett varje dag, tänkte jag att det passar ju bra.

Det jag har planterat, är i första hand Astrar. Dessa har jag satt i Staket, höger och då längst fram. De som blev över satte jag runt Björken.

Alpaster har jag satt vid Körsbärsträdet.

Resterande Stockrosor har jag också satt vid Körsbärsträdet.

Resterande Luktaster har jag satt vid Altanen.

 
Bloggar.se:   trädgård, blommor ,plantering, förodling, pluggboxar, astrar, alpaster, stockrosor

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS