RSS 2.0

Ja jag tycker att rätt låtar gick vidare till Globen!

Sanna var min favorit redan innan jag hörde låten och framträdandet. Efteråt blir jag bara mera stärkt i min övertygelse!

Jag hade inga höga tankar om Carola & co före sändningen, och efter att ha hört låten och framträdandet fick jag bekräftelse på att min känsla var riktig. Däremot bör man väl kanske akta sig för att ta ord som "fiasko" i sin mun - förväntningarna är otroligt höga på Carola. Nåväl - de kanske går vidare via "andra chansen".

Inte tror jag heller man kan skylla "nederlaget" på röst-strul. Alla hade säkert svårt att komma fram ikväll och det ligger i sakens natur att det är förloraren som klagar - inte vinnaren. Även jag själv har haft enorma svårigheter att komma fram till mitt blogghotell ikväll.

Bröderna Rongedal borde inte ha överraskat mej, men det gjorde de.

Att alla tjejers idol Ola fick nöja sig med andra chansen berodde inte på dålig låt eller framträdande - ikväll fanns det helt enkelt de som var bättre.

Luuk gjorde en Bildt - jag vet inte varför men jag har alltid gillat Bildt-imitationer.

Jag förstår bara inte varför alla är så överraskade - för en gångs skull stämde resultatet med min egen smak, dvs inga outsiders i min mening. Ändå talar alla om "skrällen i Västerås".


Så från och med nu får alltså Sanna gälla som huvudfavorit.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  2   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag kan bara hålla med!

2008-02-17 @ 10:39:40
URL: http://metrobloggen.se/pgrrr
Postat av: håkan

jag kan bara hålla med om att rätt låtar gick vidare,
Men.... man kan inte ha många hjärnceller på rätt plats, om man kan hålla en viss låt, som favorit innan man ens har hört den.

2008-02-17 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS