RSS 2.0

Man fortsätter att tjata om att resultatet i lördags var förvånande. Samtidigt så hissar man Sanna, och det har jag förstås inget att invända emot.

Men i mina ögon var Carola aldrig någon favorit.

Jag delar helt och hållet krönikörens uppfattning, folk har med tiden börjat längta efter förnyelse. Fast Sanna har ju varit med några år nu (utan att för den skull vara lastgammal). Hon har utvecklats i rask takt. Jag tycker hon blir bättre och bättre för varje år.

Jag vill gå så långt, att jag säger "vi har redan hört årets vinnare". Det kan faktiskt gå hela vägen!

Samtidigt jagar SVT YouTube med blåslampa....

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS