RSS 2.0

Flera bloggare, t ex Varulven och Jinge, har under det senaste dygnet noterat att Bloggportalen varit ur funktion. Pingade inlägg har inte dykt upp. Men under onsdagseftermiddagen löste det sig och då kom den sedvanliga ketchupeffekten !!

Även Twingly verkar också ha varit drabbad under onsdagsförmiddagen. Listan över länkande bloggar var tom och mitt nyskrivna inlägg om skolministerns betygsförslag dök aldrig upp där.

Jag tyckte jag var tidigt ute med att kommentera tidningsartiklarna i min blogg, men under tiden som indexeringstjänsterna låg nere så hann ett stort antal betydligt högre rankade bloggare med att skriva sitt.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Peter Lindquist

Nu har det hänt nåt med Bloggportalen igen. Den verkar indexera nya inlägg - men inte mitt senaste. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta...

2008-02-06 @ 21:39:55
URL: http://cpgp.cjb.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS