RSS 2.0

För uppmärksamma läsare är det ingen hemlighet att detta är min sista semestervecka för året. Semestern blev förlängd med en vecka, vilken tur att det gick att genomföra!

Nu börjar det bli dags attt packa sina grejer och åka hem till Kungsbacka. Idag var sista soldagen och jag undrade just varför solen tog så dåligt - det var ju för tusan solförmörkelse! Hade jag kollat i min egen vädersajt så hade jag sett det. Nästa solförmörkelse - kika här! Fast det är förstås inte varje dag man kikar in på just den sidan...

Nu skall det även börja regna. Jag sitter här och funderar på om jag behöver vattna något ikväll. Sedan skall jag vara borta minst en vecka, så blommorna behöver ordentligt med regn. Kommer det tillräckligt? Följ utvecklingen i min väderstation! Så har vi då frågan om när jag skall åka. Jag behöver vattna för minst en vecka. Men hur mycket vet jag inte förrän jag sett hur mycket regn det kommer - alltså lär jag inte komma iväg under lördagen...

Jag har även påbörjat augusti månad i mitt fotoalbum. Under dagens datum hittar du ett antal mycket vackra bilder på Stockrosor. Här kommer ett "litet" urval.




 
Bloggar.se:   väder, sommar, semester, regn, solförmörkelse, stockros, stockrosor

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS