RSS 2.0

Nu finns jag på match.com !  Där heter jag peterkba1959 och nu är det bara att vänta. Jag vet inte om denna länken är klickbar för dem som inte är medlemmar, men försök gärna.

Jag har ju varit ensamstående (hatar ordet singel!) ett tag nu och tänkte göra mej tillgänglig på marknaden i alla fall, så att säga. Det handlar inte om något aktivt letande, utan bara för att tala om att jag finns här. Ragga på krogen leder bara till strul i alla bemärkelser och det är inte vad jag söker.

Det här känns lite som att ha ett stående Lotto - i medvetandet bor ett litet hopp om att något fantastiskt skall hända, när man minst av allt anar det!

Bloggar.se:   , , ,

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Fatima

Försök gärna på E-kontakt också. Tycker, sajten är fantastisk. :)

2009-01-14 @ 10:38:44
URL: http://www.e-kontakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS