RSS 2.0

Enligt den väderprognos som refereras i Aftonbladet, skall det bli fint väder igen, med början på onsdag. SMHIs 5-dygnsprognos sträcker sig bara t o m fredag, men det sägs att helgens väder blir fint. Särskilt Öland och Gotland kan få sol och värme.

Då vill jag nog påstå, att det är läge att åka till Öland igen. Jag har hoppat över ett veckoslut, men nu kan det vara dags. Det finns säkert en massa saker att göra i trädgården. Om inte annat så kan jag ta lite bilder.

Astrarna vid björken tog ju lite stryk i ovädret förra veckan, de behöver stöttas upp. Sedan behöver jag ju klippa bort lite gamla blommor på många av perennerna. Sedan skall det bli spännande att se om mjöldaggen på astrarna vid staketet har minskat. Gräset behöver nog klippas.

Bloggar.se:   , , , ,

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS