RSS 2.0

Idag har jag varit flitig!

Rosenskära: Södra gaveln
Borstnejlika: Alla kameror | Södra gaveln
Kinesisk riddarsporre: Alla kameror | Södra gaveln | Uteplats Riddarsporre 'Delight Mix': Rundel 4 | Uteplats | Körsbärsträd
Gazania: Staket, extra
Stockros: Uteplats | Körsbärsträd
Pelargon: Alla kameror | Södra gaveln

Igår satte jag en massa www.granudden.info också. Så här i efterhand måste jag erkänna att jag inte minns allt jag gjorde... Men jag har påsarna kvar!

Doroteablomma: Södra gaveln
Rosenskära: Södra gaveln
Regnbågslupin: Norra gaveln
Kinesisk riddarsporre: Alla kameror | Södra gaveln | Uteplats
Röd solhatt: Staket, extra
Jättenattljus: Staket, extra
Rudbeckia, ettårig: Staket, extra
Flicköga: Staket, extra
Trädgårdsnejlika: Södra gaveln
Borstnejlika: Alla kameror | Norra gaveln, Söra gaveln
Blåklint: Alla kameror | Södra gaveln | Uteplats
Sömntuta: Alla kameror | Södra gaveln | Uteplats
Luktärt: Alla kameror | Södra gaveln | Norra gaveln | Körsbärsträd
Slingerväxtblandning: Alla kameror | Södra gaveln | Norra gaveln | Körsbärsträd

Jag har en liten burk med www.granudden.info som jag sparat. Problemet är att jag inte vet vad den innehåller... Så kan det gå. Men jag fick en hel del gjort i alla fall.

 
Bloggar.se:   plantering, trädgård

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS