RSS 2.0

Först vill jag börja med att säga, att Layouten för Staket, Vänster inte är uppdaterad.

Här har jag satt massor av Narcisser i bakkant.
        

I framkant har jag vilka tulpaner samt Iris och Höstaster.
Blandade tulpaner för förvildning Iris 'Tiger Mix' Iris 'Beauty' blandade      

Där det förut fanns Kärleksört har jag istället planterat en mix av Kejsarkronor och Rudbeckior.
Kejsarkrona 'Aurora' Kejsarkrona 'Lutea' Kejsarkrona 'Rubra'   

I mitten har jag en salig blandning av olika växter.
Allium aflatunense Purple Sensation - Kirgislök Purple Sensation Snödroppar  Blåstjärna, Scilla siberica Sommarsnöklocka Berglilja, Ixiolirion tataricum  Ätlig stjärnhyacint, Camassia quamash Belluna Mix

Jag har även kompletterat beståndet av Dvärgiris och Vårstjärna mm.
Dvärgiris  Iris, vintergäcksiris Vårstjärna

I bakkanten tänker jag mej ha något som kan blomma efter Pionerna, som jag har i mitten. Jag har länge tänkt på en blandning av Riddarsporrar och Stockros.
Riddarsporre, Delight Mix 21470, Stockros, Alcea rosea

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS