RSS 2.0

I brevet från Telia framgick att man måste klaga på hastigheten inom en månad. Jag åkte till Öland under lördagen och har nu fått fart på bredbandet. Det var, som jag misstänkte, mitt HF-filter som ställde till det.

Nu har vi även rensat lite i landen och räfsat ihop lite löv.

Jag har tagit bort de två lampor som jag provade att ha ovanpå kamerorna. Det funkar visst inget vidare med solcellslampor. I vart fall inte så här års, det blir inte mycket till laddning under dagen.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Vilken fantastisk blogg....eller hemsida du har här. Öland är en plats som jag har många fina minnen från. Ha en trevlig helg.

2007-11-30 @ 15:35:51
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS