RSS 2.0

Det finns fn inga akuta problem som behöver åtgärdas på Öland. Med tanke på min övriga arbetsbelastning denna månad, kommer jag inte att kunna åka till stugan förrän nästa veckoslut.

Jag behöver då räfsa ihop lite löv och titta till webbkamerorna.

Jag behöver även kolla varför mitt 8Mbit/s Telia bredband bara visar ca 2,5 Mb på TPTest. Innan jag ringer Telia och beklagar mej, bör jag nog plocka bort mitt hemmagjorda HF-filter.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS