RSS 2.0

Länksidans alla länkar till olika vädersidor kändes en smula överflödig, eftersom dessa länkar numera är inarbetade i menystrukturen på vädersidan.

Istället har jag valt att länka till sådana sajter, där man kan skicka upp sitt eget väder. Undermenyn under Links visar nu alltså min egen data, fast från de sajter som finns på sidan. Ett klick på loggan tar dej till respektive sajts startsida istället.

OBS-sidan har i princip samma länkar, men där kan man nu istället välja att se närliggande obsar, dvs inte bara min egen. Kolla t ex under WU, så ser du alla andra stationer i Sverige, osv...

Och som du kanske förstått, har jag börjat uppdatera även andra sajter. Ett par ligger i Tyskland och några andra i USA.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS