RSS 2.0

Jag har registrerat sajten i flera Webrings och även på iRing (svensk motsvarighet). Via dessa länkutbyten landar man på speciella sidor hos mej. De innehåller relevant information på rätt språk om sajten, men därifrån kan man också ta sig vidare till andra sajter.

Länksida.se har ett bannerutbyte som jag också deltar i.

Allt detta syftar förstås till att öka trafiken på sajten. Ju fler som klickar på länkarna ut från min sajt, desto bättre placering får min sajt i deras listningar.

Jag har även skapat en sitemap som jag laddar upp varje natt till Google, för att se till att man indexerar mina sidor på rätt sätt.

Jag har ett snitt på runt 15 unika besökare per dag.

Många hittar till min gamla sajt http://lindquist.cjb.net - nu ser jag till att den omdirigeras till http://www.granudden.info , men man kan komma tillbaka till den gamla sajten om man vill. Den är inte uppdaterad på ett bra tag, men det kan finnas en och annan godbit där ändå.

Jag har skapat en jobbsida där du hittar lite information om jobbet och några bilder på undertecknad.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS