RSS 2.0

Här kommer lite bilder ur mitt fotoalbum, i mapparna 2009-06-18, -19. Det går även att klicka på bilderna nedan och då kommer du till mitt fotoalbum, där de visas i något större format. Klickar du på den stora bilden där, öppnas bilden i sin originalstorlek.

Jag kan rekommenderar att du återvänder till bloggens startsida och kollar in övriga inlägg med bilder som jag lagt ut under våren och försommaren.

Min webbsajt Cape Pine Garden Project har som målsättning att presentera aktuellt väder och bilder på mina blommor. Alla bilder är förstås tagna i min egen trädgård.

 

Det har blivit lite av en tradition, att denna sommarfestliga dag lägga ut lite bilder på vackra blommor som jag har i min trädgård - just vid Midsommar.

På Facebook finns även ett antal olika album med bilder på blommor!

Blommor 2011 del 1 | 2 | 3 | 4 | 5 :|: 2010 :|: 2009 del 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 :|: 2008 :|: 2007 del 1 | 2 :|: 2006




Skriv gärna en rad eller två och kommentera bilderna!

 

Bloggar.se:   Blommor, Midsommar, Midsommarblommor, Foto, Bilder, Öland

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS