RSS 2.0

Det begriper väl varje normalbegåvad människa, att det inte gå att ändra på reglerna under pågående tävling. Oavsett vad man tycker om det här, så måste vi löpa linan ut i årets tävling. Vad vi sedan gör 2010 är en helt annan fråga.

Som jag tidigare skrivit, har jag inget att invända mot de nya reglerna i sig. Och det faktum att det lär ha slagits röstningsrekord, borde väl i något avseende få kritikerna att inse att det här kanske inte var så krångligt i alla fall...

Det enda och faktiskt stora felet SVT har gjort, är att man missat att informera om de nya reglerna.

I övrigt - se vad jag tidigare skrivit om just det här.
- Men, hur svårt kan det va'?
- Rätt låtar vann!
- Från Emilia till Alcazar
- Folket mot experterna - vem vinner?
- Nu börjas det igen...

Eller vad andra skriver:
- Spektaklet Melodifestival

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer
Postat av: Solveig

Jag tycker att det var bland den melodifestival,som varit!! Heja Petra Mede!!!Hur svårt kan det vara???

Det är bara att rösta när "De"säger: rösta!Tycker det var fart o fläckt & Petra så himla rolig!Jag hade i alla fall en väldigt underhållande kväll!!! Tack!

2009-02-13 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS