RSS 2.0

Infoga/Redigera HTML-kodAutomatiskt radbyte

Kanske jag får rätt i alla fall. Jag har ju tidigare idag framhållit Emilia som den som har den starkaste låten i kvällens startfält. Nu läser jag vidare i Aftonbladet och ser att man citerar ett antal olika experter som tror precis samma sak.

Emilia får 13 poäng medan publikfavoriten Scotts ligger nära botten på 7 poäng. Allt enligt Aftonbladets hopräkning. Även Sydsvenskan berömmer Emilia.

I Expressen läser jag däremot att oddsen talar för Shirley Clamp. Anders Nunstedt tror att Emilia kommer 5:a.

Nu vet jag bättre än att tro på experter - i slutändan är det folket som avgör. Då kan det gå precis hur som helst. Inte minst i ESC - men här i Sverige har vi en lightvariant av samma syndrom. Kollar man så här dags (19:30) av Aftonbladets webbomröstning så får man helt andra siffror.

  1. Scotts (29.3 %)
  2. Shirley Clamp (18.2 %)
  3. Alcazar (15.2 %)
  4. Marie Serneholt (12.6 %)
  5. Nina Söderquist (8.8 %)
  6. Caroline af Ugglas (8.5 %)
  7. Emilia (5.2 %)
  8. Jonathan Fagerlund (2.2 %)
Bloggar.se: , , , , , , , Intressant

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS