RSS 2.0

När jag läser om alla trafikolyckor och andra störningar i helgtrafiken, är jag i det närmaste glad att jag inte åkte till Öland. Visst hade man laddat inför den hägrande påskhelgen, men samtidigt får man tänka lite praktiskt. Som det ser ut nu, tog jag rätt bleslut.

Fast nu lär vårvärmen komma - läs mera här!

Jag har fått en hel del gjort hemma i min förodling. Samtidigt hade det inte varit mycket som gått att fotografera på Öland - blötsnön har sabbat alla möjligheter att beskåda vackra blommor. Nu ser det dock ut som att snön smälter i solskenet (plusgrader plus dagsmeja).

Nu hoppas jag innerligt, att vi snart får tillbaka värmen. Jag tänker på alla lökar som jag satt - jag hoppar nu att inget har blivit förstört. Däremot kanske vissa sorter får ett mellanår i år, i och med bakslaget.

Idag har jag lagt till lite länkar i min Blogg - det handlar om växtlampor. Jag funderar på att handla lite lampor på nätet, men det är kanske inte nödvändigt. Jag har redan 3 x 11W växtlampor från "Clas i sjön". Och snart kommer solen att göra sitt.

Denna eftermiddag ser det ut som, att hela Sverige bloggar - nästan helt omöjligt att komma in på mitt blogghotell. En omstart av datorn här hemma såg dock ut att hjälpa, så nu är jag inte lika säker...

 

Bloggar.se:   öland, vår, vårvärme, värme

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS