RSS 2.0

Lagom till julledigheten slog vintern till på Öland. Jag hade ju tänkt mej en massa trädgårdsarbete, men nu går det inte. Jag får vara tidig på våren och rensa rabatterna direkt efter att snön smält bort men innan krokusarna kommer. Det blir en intressant utmaning! Idag kunde jag inte ens ställa om kamerorna, eftersom skruvarna hade frusit fast.


Radiokontrollen hade ju slutat att fungera. Mina misstankar om att det var kylan som var orsaken blev bekräftade. Efter att jag slagit på värmen i stugan så snackar datorn med radion igen. Frågan är bara om det är radion som blir kall eller datainterfacet. Jag sätter en slant på att det är radion, för jag får samma fel om jag stänger av radion en stund.

Rejält kallt är det också. Jag hade ju tänkt sätta frön men jag tror jag väntar tills det är strax under nollan i alla fall. Jag vill inte att mina frön skall dö av köldchock.

Aktuellt väder i Färjestaden

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS