RSS 2.0

För någon vecka sedan beställde jag någa påsar med frö från Impecta.

Idag har jag satt frön till
- Echinacea x hybrida 'Paradiso'
- Akleja  Aquilegia Vulgaris

  


Fröna skall sättas utomhus.


Resterande fröer skall jag sätta inomhus hemma.

- Pastellakleja 'McKana Giants'
- Azurriddarsporre 'Sky Lights'

- Kinesisk Riddarsporre

- Trädgårdsriddarporre 'Pacific'



20611, Akleja, 'McKana Giants, Bl.', Aquilegia caerulea    



När jag satt och sökte information på nätet, så hittade jag på odla.nu tre andra sorters Akleja som jag inte kunde motstå:

- Akleja 'Biedermeier mix'

- Akleja 'Gardeners Store'

- Akleja 'Nora Barlow mix'


Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS