RSS 2.0

I ett tidigare inlägg har jag berättat om min lösning för att automatipinga via XMLRPC. Det fungerade perfekt, men det som jag först nu upptäckte, var att den blandade ihop mitt program (som hette PING) med systemets tcp/ip-ping.

Det här ledde till att den, till synes okontrollerat, skickade ping hela tiden (eftersom jag använder ping i vissa automatiska script för att kontrollera nätverket).

Alla filer är nu omdöpta - det här skall alltså inte hända igen, jag lovar...

Nu hoppas jag bara att jag inte blir avstängd från bloggsajterna pga detta.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS