RSS 2.0

Jag funderar på om jag inte skall sätta några Astrar, t ex, framför Liljorna i Staket, höger.

Jag behöver lite höstblommor som tar vid när Liljorna blommat färdigt. Nu har jag visserligen satt Strålrudbeckior och Röd Solhatt i två grupper mellan Liljorna, men jag tror det behövs något som blommar hela hösten.

I staket, vänster har jag ju satt Astrar, Ljungaster 'Victoria', 'Starlight' och 'Apollo'.

Kanske man kan varva 'Starligt' och 'Apollo'. Jag vill dock inte gräva mera, jag tycker jag har grävt tillräckligt. Jag skall nog prova att ta frön från de nuvarande och försöka förodla till våren.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS