RSS 2.0

I vänsterkanten av bloggen ser du en sk "blidget" (Blog Widget), där jag puffar för Sjöräddningscentralens blogg, MRCC Online. Den finns i tre olika varianter: 0 1 2. Observera att innehållet i MRCC Online produceras av Sjöfartsverket, Sjöräddningscentralen Göteborg.

Den som önskar följa min egen blogg Cape Pine Garden Project, kan lägga upp denna blidget på sin sida.

För att ytterligare "promota" min egen blogg, har jag även gått med i något som kallas Widget Box Network. Längre ner i vänsterkanten kan du öppna en liten kontrollpanel med samma namn. Andra kan därigenom hitta mej och skaffa min "blidget". 

Jag har även en sida på min sajt http://www.granudden.info där jag visar en Widget Panel.
 
 

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS