RSS 2.0

Tänk vad härligt det är när man kan dela ett intresse med andra - helt och hållet tack vare Internet!

I mitt förra inlägg skrev jag om olika länkar som man kan använda om man vill hitta till andra som skriver om ett visst ämne. Nu har jag använt några av dessa länkar och hittat till andra personers bloggar, som handlar om - Melodifestivalen.

I det här inlägget tänker jag bifoga en liten lista över bloggar och inlägg som jag har funnit. Härmed sänder jag en hälsning till er - är ni "väl syndikerade", lär ni snart hitta mej i cyberspace :-)

Mina tidigare inlägg om Melodifestivalen finns under kategorin med samma namn. Kommentera gärna!!
  • Dagen efter
  • I annat ljus
  • Vilka vinner ikväll?
  • Cirkusen rullar vidare
  • Helt rätt av SVT
  • Men, hur svårt kan det va'?
  • Rätt låtar vann!
  • Från Emilia till Alcazar
  • Folket mot experterna - vem vinner?
  • Nu börjas det igen...


  • Här finns min webbsida med alla länkar.

    Schlagerblogg - Aftonbladet.seSprit smugglades till greenroom
    Huh så kallt!
    Isvak- Javisst!
    Måns stängde baren
    Sena nattliga synder i baren
    Cookies n Beans röjde på dansgolvet
    Lili & Susie lärde Måns sina moves
    Bomber för H.E.A.T
    Artistnamnen viktiga för H.E.A.T-killarna
    Indränkt i champagne - igen
    Härlig final!
    Ni bestämmer hur det går
    De fem bästa
    Petra briljerar på freebejs
    Markoolio ut
    Vad sysslar grafiken med-
    Petra med artisterna
    Anders Nunstedt - Expressen.seSVT gör en kungspudel
    Fel låt blev juryfavorit hos SVT
    Rätt låt vann
    Jag kräver pyro i Globen!
    Markoolios megaflopp ett faktum
    Alla livegetingar i Skellefteå
    Getingbetyg på alla - så här långt
    Är jag i Skellefteå eller är jag i Skellefte-
    Snart åker vi!
    Den bjussar jag på!
    Mums-mums bäst i test
    Blogg Harry Amster om tv & populärkultur SvDChrister Björkman backar inte
    Måns till Globen
    Duell mellan Måns och Lili & Susie
    H.E.A.T mot Amy
    H.E.A.T. till Globen
    Markoolio utröstad
    Måns överlägset bäst
    Kakorna fastnar inte
    Amy Diamond i en tam låt
    Markoolios kompis brann
    H.E.A.T borde gå vidare
    Jennifer Brown en uppstickare
    Lasse Lindh slåss
    Lili & Susie in i din hjärna
    Snart Melodifestival och liveblogg!
    SchlagerprofilernaEftersnack, Skellefteå!
    Hör Jennifer Browns låt redan nu!
    Norrland har röstat!
    Kvällens höjdpunkt!
    Mycket mera material med Måns!
    Björn Wadström - ettanH.E.A.T
    Sång & danstävling
    SchlagerpinglanIdol Light 2010?
    Resultat- Deltävling 2
    Ännu fler finaler
    Ord av JerryMelodifestivalen 2009 - delfinal 2 eftersnack
    Karins världmelodikärlek
    Melodifestival, min kväll
    Kim Milrell.seOkej, vi är inte överraskade
    Jag har röstat
    Amy i andra chansen
    Åh nej
    GUUUUUUUUUUUUUUUD
    As Good as it getsMelodi nummer ...
    aliveinthedangerzone.blogg.seYou never know how much trouble a heart can take
    Disconnect me, from your heartbeats...
    Schlagerprinsessan.se 
    Fröken Nina funderarMelodifestivalen 2009 - deltävling 2
    Being BloggedMelodifestivalen 2009 - Skellefteå
    I kväll smäller det lite norröver
    Mikael Wendt bloggarVad tycker du om kvällens låtar?
    Melodifestival - del 2
    Så firade vinnarna i nattZelmerlöw stängde festen
    - Allt bara exploderade"Hårdrocken återvände, ylade och vann"
    Allt spexande förgäves"Vi ska ta ett segerrör i Upplands Väsby"
    Björkman var med och röstadeH.E.A.T-
    "Jag har haft svårt att sova""De borde till Moskva"
    Tajta hotpants & brinnande stuntsZelmerlöv och H.E.A.T. till final
    DN.se-s direktrapportering.Zelmerlöw pallade för trycket.
    "Jag bommade H.E.A.T"Med melodiös delseger i blick
    Bloggar.se: , , , , , ,

    Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
    Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
    Om Bloggen:   Hemsida:
    Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


      
    Kommentarer
    Postat av: Björn Wadström

    Det var en rejäl genomgång;)

    Jag tycker du skall låna hem trollet till dein sida. Skriv och berätta så blir du Blogg.trollets vän. http://bloggtrollet.blogspot.com/

    Info finns där.

    2009-02-15 @ 22:42:24
    URL: http://www.wadstrom.blogspot.com/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    Twingly Blog Search
    Links to this page

    Länka hit

    Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

    Eller använd denna url: 





      Prenumerera med RSS