RSS 2.0

Igår gjorde jag i ordning landet på bakgården. Flera kärror med ogräs och grästuvor avlägsnades. Jag fyllde i med tre påsar barkmull plus en påse kogödsel. Därefter satte jag mina frön och täckte med lite kogödsel. De frön som är sattade är en salig blandning av alla möjliga sommarblommor - det skall bli som en sommaräng!

Idag duggregnar det lite men min regnmätare visar inget (hittills). Jag har startat om utomhusgivaren så det kanske rättar till sig. Annars måste jag upp i masten och rengöra regnmätaren.

Vid södra gaveln har jag stöttat upp mina Rosenskära med små pinnar.

 
Bloggar.se:   ogräs, trädgård, regnmätare, väderstation

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS