RSS 2.0

Flera medier rapporterar att våren snart är tillbaka. Men sanningen är väl snarare den, att den varit här - sedan mitten av februari. Det här var ju ett klassiskt bakslag bara. Men visst var det så att snön ställde till det för oss. Men succesivt börjar nu värmen smälta undan snön, och samtidigt minskar problemen.

Det var sannerligen på tiden!! Jag är trött på vårens köldrekord. Värmerekord känns mera tilltalande, så här i påsktider.

I natt måste det ha kommit  ny snö på Öland, för det ser återigen lite vintrigt ut i mina webbkameror. Men nu är det plusgrader, så jag tror det smälter bort under dagens lopp.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, har den  här våren inte inbjudit till resor till trädgårdenÖland. Här hemma i Halland är det däremot en hel del snö. Nu hoppas jag bara att mina vackra blommor inte tagit alltför mycket stryk. Jag vill hemskt gärna åka till Öland snart, och ta nya foton till mitt fotoalbum!

 
Bloggar.se:   väder, väderstation, öland, våren

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS