RSS 2.0

Trots det ostadiga vädret, blev den här dagen klart godkänd till slut. Några millimeter regn kom det i morse, men sedan dess har solens strålar värmt mej och min trädgård. Med regn och sol om vartannat, så växer det "så det knakar". Det ostadiga vädret lär fortsätta, men stekande hetta brukar inte vara bra för blommorna. Kika gärna på aktuellt väder i trädgården - här.

Jag har varit ute i trädgården och tagit lite bilder. Idag har jag fokuserat på "sommarens färger". Samtidigt hittade jag ett bättre närbildsläge på kameran. Jag brukar ha svårt att få den att fatta att den skall fokusera på det som är allra närmast, men nu gjorde den det.

Jag visar lite bilder från mitt Fotoalbum. Nu tänker jag sluta med att lägga ut hundratals bilder här i bloggen. Jag visar från och med nu bara ett par smakprov. Vill du kika på resten så vet du var de finns.





 
Bloggar.se: trädgård, blommor, foto, fotoalbum, bilder

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  1   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS