RSS 2.0

Mitt Fotoalbum finns nu även på Jalbums hemsida. Jag har nu dessutom uppgraderat till version 8.0.9 av programmet. Det var inte direkt plug&play, så  det har tagit ett dygn eller så... Jag passade på att generera om hela albumet samt anpassa till ett par nya funktioner. T ex har den numera en Media RSS-feed (som jag inte lyckas läsa med webbläsaren  - det skall tydligen vara något speciellt program för detta). Root-feeden innehåller bara nån slags länkar till nästa undernivå osv. Eftersom jag inte har några bilder i roten så syns ingenting, eftersom IE inte förstår länkarna - som är JA-specifika.

Samtidigt har jag uppdaterat favoriterna för 2008 med de bästa bilderna hittills.

Bloggar.se:   , , , , , , , ,

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS