RSS 2.0

Fem stycken Aftonblads-plus fick Sanna idag. Och det var Carola som delade ut. Stort att hon inte är dålig förlorare. Och vem är egentligen förlorare om man gått vidare till uppsamlingsheatet?

Låten "Empty Room" har klingat i min skalle mest hela dagen. Det är nåt visst med den tycker jag. Den kan gå hela vägen tror jag. Förra året sa jag hela tiden, att det var synd om Marie - hade inte The Ark varit med så hade hon åkt till finalen. Och tänk - jag tror hon hade vunnit !!

SvD talar fortfarande om "Oväntade vinnare" - i mitt tycke inte alls så. Så fort jag hörde Carolas låt så tänkte jag - det här går inte vägen. "Too much", kände jag.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS