RSS 2.0

Idag kom det även frön från Frö med Posten. Jag har satt (komplettering i befintliga lådor):

Evening Primrose 'Sunset Blvd' och Nattljus, Apricot Delight
Fröna är mycket små! Två påsar av varje på halva boxen. De gror inget vidare. Det är tredje gången jag sätter. Förra gången chansade jag på att de var ljusgroende (vissa Nattljus är det). Den här gången la jag lite mera jord ovanpå.

Vanligt Nattjlus
Jag inspekterade de hål där det inte kommit något. Om det var tomt, har jag rört om och satt nytt. De skall sitta 10-20 mm ner i jorden enligt vad som står på påsen.

Nattljus 'Yellow Queen' (Suttons)    
Dessa skall inte ligga djupt. Man skall bara täcka lite lätt med jord så att ljuset kommer igenom. Jag har nu ställt dem i fönstret för de skall ha värme och sol.

Bloggar.se:   , ,

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS