RSS 2.0

Efter att ha studerat väderprognosen, bestämde jag mej för att inte åka till Öland detta veckoslut. Det har varit en körig vecka på jobbet så jag vill ta igen mej lite.

Och med tanke på att det kommer att regna, är det ändå ingen mening med att klippa gräset. Förra gången jag klippte var det 3 veckor så det går nog ändå.

Men det skulle vara bra att få det klippt. Det börjar se lite lätt vildvuxet ut och så vill jag inte ha det.

Jag skulle också behöva räta upp min Luktaster vid Altanen men det får jag göra senare.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS