RSS 2.0

Idag har jag faktiskt klippt gräset. Det var en hel del löv, så jag tyckte jag kunde ta dem med gräsklipparen (uppsamlare finns). Gräset hade faktiskt vuxit en aning så jag tror inte det var helt fel.

Annars var allt i princip som vanligt. Köldknäppen för två veckor sedan tog mina Slingerkrasse, annars var allt som det skulle.

Det har faktiskt börjat växa lite. Lökarna som jag satte för 6 veckor sedan har redan börjat visa sig ( inte lökarna men växterna förstås! ). Det är en massa Iris som dyker upp lite varstans.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS