RSS 2.0

Nu har det snart gått tre veckor sedan jag var där senast. Den här gången har gräset inte vuxit, men det finns mängder med arbeten att utföra.

Väderstationen måste jag kolla upp. Den har inte registrerat något regn på hela månaden.

TV mm måste bäras in i stugan. Jag kan inte låta dyr hemelektronik stå ute på altanen (stöldrisk samt att där kan det bli åtskilliga minusgrader).

Löv skall räfsas ihop. Eventuellt kör jag bara över med gräsklipparen, så blir jag av med eländet.

Häcken skall klippas ned.
Sedan måste jag inspektera rabatterna. Det har säkert börjat röra på sig. Jag tycker mej kunna skymta lite spjut som sticker upp ur jorden på mina webbkameror.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS