RSS 2.0

Nej jag behöver vila. Nästa vecka blir också tuff.

Det enda jag är spänd på att få kollat, är om jag kan få bättre fart på bredbandet, genom att ta bort mitt HF-filter i telejacket. Men det är ju heller inte livsviktigt. Det funkar, även om det inte går så fort som jag hoppades, när jag uppgraderade till 8Mbit/s.

Våra grannar har varit på Öland och det har heller inte kommit några alarmerande rapporter därifrån.

Visst finns det löv att räfsa ihop men det lär komma mera och då kan man ju lika gärna vänta lite.

Skall kanske ägna helgen åt att redigera lite på sajten. Jag behöver lägga in mina nysatta lökar. Hittar dock inte allt på nätet så det kan bli lite svårt. Antalet av varje har jag heller inte direkt koll på.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS