RSS 2.0

Denna helgen har jag suttit hemma i Kungsbacka och ägnat mej åt "internt sajtunderhåll".

Jag har fixat och rättat upp alla interna länkar och sett till att alla sidor är länkade till varandra på längden och på tvären.

Dessutom har jag lagt till script i varje sida, som gör att den alltid öppnar huvuramen med meny och allt, oavsett vilken intern ramsida man adresserar. Detta är nödvändigt, eftersom jag börjar synas i sökmotorerna och de får träff på enskilda sidor. Det är ju en klar fördel om den som hittar hit också ser sammanhanget. Som ett exempel kan jag se, att de som hittar till vädersidan nu också börjat titta på kamerorna!

På tal om kameror, jag måste höja några av kamerorna, eftersom mina tulpaner börjar växa sig väldigt långa. Blommorna hamnar ovanför bilden!!

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS