RSS 2.0

Jag tog långledigt från onsdag till och med söndag och har faktiskt hunnit med en hel del i trädgården.

Det fina vädret skulle i pnricip ha upphört redan torsdag men i skrivande stund så lyser fortfarande solen, även om temperaturen den senaste timman har sjunkit flera grader.

Alla avsiserade planteringar är grävda och försedda med lämplig jord. Senast gäller det "Staket, extra" samt "Bakgård".

Idag har jag sått fröer i alla de nya rabatterna. Det åter5står lite frön som skall sås runt björken och i häcken.

Nu får vi bara hoppas att det blir lagom bra väder, dvs regn minst ett par gånger i veckan.

Jag skall försöka uppdatera layouterna så att de visar vad jag verkligen sått i de olika rabatterna, men det lär nog ta sin lilla tid.

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS