RSS 2.0

Jag har kompletterat layouterna i "Gräsmatta" och "Bakgård" med Sommarblommor, Nelsons blandning och Sommarblommor, blå nyanser.

Vidare har jag reducerat antalet påsar med slingerväxter. Det räcker med de som skall klättra upp för pinnarna som kamerorna står på.

Allt detta som har med frön att göra ligger givetvis ännu på planeringsstadiet. Med tanke på minusgrader och den myckna snön, så blir det ju knappast aktuellt att så frön förrän tidigast i början på maj månad.

Nyförvärven i fröavdelningen är dessutom ännu ej beställda. Jag har en vilande beställning på Fröhusets hemsida, som jag effektuerar när det börjar närma sig tidsmässigt. Det kan ju bli aktuellt att göra fler förändringar.

Jag kan verkligen rekommendera Fröhuset, när det gäller frön. De har bra sortiment och snabba leveranser. Det är mycket bekvämare att sitta i lugn och ro och studera växter, jämfört med att stå i en affär och trängas och försöka bestämma sig. Med det prisläge som gäller för frön, jämfört med lökar och plantor, kan man gott unna sig att experimentera en aning. Man får ju väldigt mycket blommor för pengarna!!

Direktlänkar       Inlägget:   Kategorin:   Kommentera inlägget! 
Kommentarer  I bloggen:  0   Trackbacks:  Trackback 
Om Bloggen:   Hemsida:
Tjänster Bloggportalen  Twingly Bloglovin Google Nyligen Knuff!


  
Trackback
Twingly Blog Search
Links to this page

Länka hit

Använd nedanstående rad. Markera raden, kopiera, och klistra sedan in i ditt inlägg.

Eller använd denna url: 





  Prenumerera med RSS